Dit creatief voorstel is ontstaan uit mijn casestudy die ik heb geschreven voor Club Cell Almere.

Culti Culinair is een terugkomend evenement waarin verschillende nationaliteiten centraal staan. Naast de huidige doelgroep; Postmoderne hedonisten zal ook met name een andere mentaliteitsgroep worden aangesproken. namelijk de Kosmopolieten. Dit zijn kritische wereldburgers die internationaal georiënteerd zijn en waarde hechten aan kunst en cultuur. De gemiddelde leeftijd ligt iets hoger. Tussen de 25 en de 50 jaar.

Culti Culinair Culti Culinair is een ieder kwartaal terugkerend evenement dat bestaat uit food en muziek. Club Cell bestaat uit twee zalen. Verschillend per evenement zal dit bestaan uit bijvoorbeeld Surinaams, Chinees, Marokkaans, Turks, Vietnamees, Javaans of Thais eten.

Trends/Belevingseconomie is een van de belangrijkste trends uit mijn trendanalyse. Deze trend is samen met de enorm populaire festivaltrend de meest belangrijke in mijn creatief voorstel. Tegenwoordig zijn naast muziekfestivals ook foodfestivals helemaal hip. Zoals bijvoorbeeld Rollende Keukens en de Foodhallen in Amsterdam. Ook de Markthal in Rotterdam is een goed voorbeeld. Mensen kunnen genieten van eten uit verschillende landen en op een vrijblijvende manier kennis maken met andere culturen.